XIII Jornades d'Infermeria dels Serveis de Medicina Interna

L'Hospital de Campdevànol celebra les XIII Jornades d'Infermeria dels serveis de Medicina Interna dels Hospitals de Girona

El divendres 19 de novembre es varen celebrar, al centre cívic de Campdevànol, les "XIII Jornades d'Infermeria de MI dels Hospitals de Girona", organitzades pel Departament d'Infermeria de l'Hospital de Campdevànol. Cal destacar la nombrosa participació, 114 assistents dels diferents Hospitals de les comarques Gironines, com Clínica Girona, Fundació Salut Empordà, Hospital de Blanes, Hospital de Palamós, Hospital Josep Trueta, Hospital d'Olot, Hospital de Sta. Caterina de Salt i l'Hospital de Campdevànol.

L'acte d'inauguració va comptar amb la participació de la Directora dels Serveis Territorials de Salut de Girona, Sra. Marta Pedrerol, l'Alcaldessa de Campdevànol i vicepresidenta de la Fundació Hospital de Campdevànol, Sra. Núria López, el President de la Fundació Hospital de Campdevànol, Sr. Jaume Vilarrasa, el Gerent del centre, Sr. Joan Grané, i la directora d'infermeria, Sra. Roser Portabella.

El personal d'infermeria va mostrar una gran inquietud per donar a conèixer el seu treball mitjançant els temes de les ponències, els pòsters presentats i la bona organització de les jornades.

L'Hospital de Campdevànol va ser el guanyador, per partida doble, dels premis que es van entregar a la millor ponència, que va ser atorgat a les professionals Núria Jimenez i Gemma Berrocal per la presentació "Com Millorar el Barthel del nostres Pacients", i al millor pòster, que va ser per les professionals Carolina Muñoz i Miriam Ayala, titulat "Hipotèrmia".

L'acte de cloenda va tenir un emotiu discurs per part de la directora d'infermeria, que va valorar el treball i la professió d'infermeria, va demostrar que amb implicació, dedicació i esforç es pot aconseguir tot, va recordar els companys que ja no són a l'Hospital, i sobretot, va destacar el lema escollit per a les jornades: "Quan ens necessites, sempre hi som".