UNITAT D'ATENCIÓ AL CLIENT
La Unitat d'Atenció al Client atén els vostres suggeriments, reclamacions, consultes i agraïments amb l'objectiu de millorar la qualitat dels nostres serveis.
On es troba: Està situada a la planta baixa de l’Hospital, al costat del Servei d’Admissions.
Horari: L’horari d’atenció és, al matí, de 10 a 14h i, a la tarda, de 15 a 16h, de dilluns a divendres.
L'Hospital també disposa de bústies per a enquestes, suggeriments i agraïments a diferents punts del Centre: a la planta de sociosanitari i a la planta baixa, al costat d’Admissions.
DOCUMENTS
JUSTIFICANT D'INGRÉS
On demanar-lo: Les persones que necessitin un justificant d'ingrés el poden sol·licitar al Servei d’Admissions de la planta baixa.
SOL·LICITUD DE DOCUMENTACIÓ CLÍNICA
Què cal fer per demanar documentació clínica d’informes o proves?
Per demanar la documentació:
Personalment: Es pot sol·licitar al taulell d’Admissions, de dilluns a divendres de 9 a 21h, omplint un formulari de sol·licitud.
Per recollir la documentació:
- Exploracions complementàries: Es podran recollir les còpies d'exploracions complementàries passats dosdies laborables després d'haver fet la sol·licitud.
- Informes: Una vegada fet l'informe s'avisarà telefònicament del dia de recollida.
On recollir-la: Adreçar-se al taulell d’Admissions, els dies laborables.
Acreditació necessària per recollir la documentació clínica:
PERSONA | DOCUMENTACIÓ |
El pacient |
|
Persona autoritzada pel pacient |
|
Difunt |
|
Tutor legal del pacient |
|
Pare/mare, en cas de menors de 16 anys |
|