Segona jornada de treball per elaborar el Pla Estratègic 2022-2026

Entre altres coses, es va valorar el resultat de l'enquesta Cultura que es va fer el passat desembre

25/02/2023.- La Fundació Hospital de Campdevànol va fer dijous la segona jornada de treball, per elaborar el Pla Estratègic 2022-2026, document que haurà de dirigir el futur del centre sanitari de referència del Ripollès. La sessió es va fer a l’Hotel La Solana durant el matí i la tarda.

L’equip de treball del Pla Estratègic està format per més d’una vintena de professionals sanitaris de diferents àrees per tal de donar transversalitat a les estratègies proposades. Com en d’altres sessions, també es va comptar amb el guiatge dels professionals de la Unió Catalana d’Hospitals.

En aquesta segona jornada es van valorar els resultats de l’enquesta Cultura que es va fer el passat mes de desembre entre els professionals de la Fundació, i que han de ser una eina per ajudar a elaborar el Pla Estratègic. Pendents de noves sessions de treball, el document de futur de la Fundació estarà a punt en els propers mesos i després es farà una presentació.