S'amplien les hores de visites a pacients a l'Hospital de Campdevànol

A partir d'ara l'horari s'amplia fins a dues hores al matí i dues hores a la tarda

10/03/2022.- La situació epidemiològica favorable que s’està registrant les darreres setmanes al Ripollès, ha permès ampliar l’horari de visites a pacients No Covid ingressats a l’Hospital de Campdevànol. Concretament de les dues hores al dia que es podien fer visites fins ara, es passa a quatre. La resta de mesures restrictives es mantenen.

Així doncs, pel que fa al matí, es poden fer visites de 12h a 14h, mentre que a la tarda es poden fer de 18h a 20h. La resta de mesures com que només sigui un acompanyant (i preferiblement sempre el mateix) qui faci la visita, o la necessitat d’adreçar-se primer a Admissions per obtenir una acreditació de visitant, es mantindran.

Finalment, recordar que els acompanyants o visitants han de portar la mascareta durant tota l’estona que estiguin a dins de l’Hospital.