S'aconsegueixen més de 7.000 euros per a La Marató de TV3

Gran èxit de l’espectacle “Oh Happy Day”, amb actuacions dels treballadors del Centre

Amb els actes organitzats per l’Hospital de Campdevànol, que, un any més, s’ha mobilitzat per La Marató de TV3, s’ha recollit 7.410 euros. L’acció més destacada ha estat l’espectacle “Oh Happy Day”, que es va celebrar el passat dia 13 de desembre al Teatre Condal, de Ripoll, i va comptar amb actuacions musicals i de ball realitzades pels mateixos treballadors de l’Entitat. Les entrades per a l’espectacle es van exhaurir i l’acte, que va durar una hora i mitja, va tenir un èxit rotund.

D’altra banda, gràcies a les aportacions dels treballadors del Centre, es va fer una panera solidària que es va rifar el dia 22 de desembre. També es va celebrar un campionat de parxís els dies 25, 26 i 27 de novembre. L’Hospital ha comptat amb la col·laboració dels Ajuntaments de Campdevànol i Ripoll i amb el barri del Ninot per organitzar les activitats, així com amb comerços i veïns de la zona.

Tots els diners recollits amb la venda d’entrades per a l’espectacle, les participacions per a la panera i les inscripcions al campionat de parxís s’han destinat a La Marató de TV3, centrada en les malalties neurodegeneratives.