Els professionals de l'ABS fan un curs pràctic d'ecografia d'urgències

La Fundació Hospital de Campdevànol ha comprat un ecògraf per poder fer aquesta tècnica

04/11/2020.- Els metges i tres infermeres de l’ABS Ribes-Campdevànol han començat aquesta setmana un curs pràctic d’ecografia d’urgències, per tal de poder utilitzar aquesta tècnica a l’atenció primària. El curs es farà al llarg del mes de novembre i els serà molt útil per detectar afeccions provocades per la COVID19, però també per altres patologies clíniques.

El curs permetrà als professionals fer una ecografia clínica urgent com a eina diagnòstica complementària que contribueixi en l’orientació clínica i posterior seguiment evolutiu del pacient. Alhora també aprendran els diferents tipus d’ecografia per una valoració multiorgànica: a nivell pulmonar, abdominal, vascular i múscul-esquelètic. La major part de professionals també hem fet un curs en línia específic d'ecografia pulmonar.

Per poder fer aquesta tècnica, la Fundació Hospital de Campdevànol ha comprat un ecògraf per a l'ABS Ribes-Campdevànol.