Professionals de la Fundació Hospital de Campdevànol participen a jornades i congressos de l'àmbit català i estatal

Van participar al congrés d'infermeres gestores de Madrid i a la jornada d'atenció a les ferides de la UVic, entre altres

14/06/2024.- Aquesta setmana, diferents professionals de la Fundació Hospital de Campdevànol han fet presentacions de comunicacions i estudis a jornades i congressos d’importància a en l’àmbit català però també estatal.

Ha estat el cas de Núria Gomis, adjunta de direcció d’Infermeria de l’Hospital de Campdevànol, que ha presentat “Ante la escasez de profesionales en hospitales comarcales, como convertir las amenazas en oportunidades, a través de las alianzas estratégicas" a les 34 Jornadas Nacionales Enfermeras Gestoras, que s’ha fet al Palau d’Ifema de Madrid. Mireia Zarco, coordinadora de l’ABS Ribes i Campdevànol, ha presentat “Teleúlceres. Autonomia i eficiència de ferides complexes en la consulta d’infermeria” a la Jornada Casos d’èxit de la Xarxa d’Innovació en Salut de les Comarques Gironines, celebrat a la Clínica Girona. Per últim, es van presentar dues comunicacions a la a la 7a Jornada d’Atenció a les Ferides de la UVic: Anna Martínez, Núria Gomis, Anna Pou, Lara Simon i Anna Solà, professionals de la infermeria, han presentat la comunicació “Ús de la tècnica Roviralta pel desbridament d’un hematoma”; Mireia Zarco, Francisco Oña, Marta Ferrer, professionals d’infermeria, i Mariona Espaulella, metgessa, han presentat la comunicació “TeleÚlceres (autonomia + resolució +TIC): Conèixer l’experiència del pacient i del professional”.

Galeria: