Presentació de la sardana "90 anys al teu costat"

"90 ANYS AL TEU COSTAT" L’esforç i la dedicació han fet possible celebrar 90 anys com a Institució Sanitaria, amb el premi de ser dels pocs hospitals al que se li ha dedicat una sardana amb el mateix nom
Sardana Hospital Campdevànol "90 anys al teu costat"

La compositora Ma. Teresa Monclús fa realitat la sardana creada per ella mateixa en honor a l’Hospital de Campdevànol. L'obra de Monclús reconeix el treball realitzat durant tots aquest anys per la institució i porta el mateix nom que el llibre que es va fer per celebrar l’aniversari de l'entitat, “90 Anys al Teu Costat”

La sardana es va presentar al XIIIè Aplec de la Sardana de Campdevànol, el dia 18 de juny de 2011, i va ser interpretada per la cobla Ciutat de Girona.

L’acte va comptar amb la presència de la compositora, Ma. Teresa Monclús; el president del Patronat de l’Hospital de Campdevànol, Jaume Vilarrasa; l’alcalde de Campdevànol, Joan Manso; el delegat del Govern de les Comarques Gironines, Eudald Casadesús; Miquel Comelles, membre de la junta de la secció sardanística de Campdevànol, i Joaquim Marguí, que va fer d’intermediari entre la compositora i l’Hospital La presentació també va reunir a altres persones de la Institució, treballadors, i gent de la Comarca.