◦ HOSCAMP.COMunic@ es repartirà a tots els treballadors i personal de l'entitat
◦ Els continguts de la revista han estat elaborats pels membres de l'equip de comunicació de l'Hospital, format per treballadors del centre
L'Hospital de Campdevànol ha presentat aquest matí la seva publicació corporativa: HOSCAMP.COMunic@, creada amb l'objectiu de potenciar la comunicació interna de l'entitat i d'involucrar tot el personal. Aquest primer número de la revista inclou les notícies més destacades del centre, un reportatge sobre el servei de Cirurgia de l'Hospital, un apartat d'entreteniment, una secció sobre la seva història i col·laboracions externes.
HOSCAMP.COMunic@, que està previst que a partir d'ara es publiqui de manera periòdica, es repartirà a tots els treballadors i personal de l'Hospital de Campdevànol i també a diverses institucions i representants de l'Administració pública relacionats amb el món sanitari.
Els continguts de la revista han estat elaborats pels membres de l'equip de comunicació de l'Hospital, format per treballadors del centre, i la illustració de la portada ha estat realitzada per l'artista ripollenc Jordi Maideu.
L'acte de presentació de la publicació, que s'ha fet aquest matí al mateix hospital, ha comptat amb la presència de Jaume Vilarrassa, president del Patronat, i Joan Grané, director gerent de l'Hospital de Campdevànol.