La nova presidenta de l'Oncolliga Girona visita l'Hospital de Campdevànol

El servei d'Estètica Oncològica s'ha restablert després de l'aturada a causa de la pandèmia

28/10/2022.- La nova presidenta de la Fundació Oncolliga Girona, Paqui Badosa, acompanyada per la psicooncòloga, Berta Galindo, i la representant de l’entitat a Ripoll, van fer una visita a l’Hospital de Campdevànol per reunir-se amb part de la direcció del centre hospitalari i membres de l’equip d’oncologia. Durant la trobada es van tractar diversos temes que afecten els pacients malalts de càncer.

Entre altres coses també es va informar que des de fa uns dies ha quedat restablert el servei d’Estètica Oncològica. Es tracta d’un programa d'acompanyament dirigit als pacients de càncer que té com a objectiu minimitzar els efectes secundaris que els tractaments oncològics provoquen sobre la pell i les mucoses i donar recursos per gestionar els canvis estètics, veure's millor i, en conseqüència, millorar la qualitat de vida d’aquestes persones.