Més de 300 ampolles reutilitzables pels professionals de la Fundació Hospital de Campdevànol

21/06/2023.- La Fundació Hospital de Campdevànol continua apostant per convertir-se en una institució cada vegada més sostenible. Després d’instal·lar fonts d’aigua a diferents espais de l’hospital i dels centres d’atenció primària de Ribes i Campdevànol, per contribuir a l’eliminació del plàstic, s’han repartit més de 300 ampolles reutilitzables per a tots els treballadors i treballadores. Les ampolles les ha donat l’empresa Boris 45, responsable del servei de cuina de l’Hospital.

A les ampolles s’hi pot llegir que “reduir el plàstic és salut” i es poden personalitzar amb el nom de cada persona. Ahir al matí, l’empresa, representada pel Director Comercial, Vicenç Marrè, va fer donació de les ampolles en un acte on també hi van assistir el gerent de la Fundació, Joan Grané, i el Director Financer, Sergi Subirachs.