L’Oncolliga Girona dóna butaques per als pacients que reben tractament oncològic a l’Hospital de Campdevànol

L’equipament ha estat finançat amb els fons recollits gràcies a la cursa per equips Oncotrail 2013

L’Hospital de Campdevànol va acollir, el passat 3 de juny a tarda, l’acte d’entrega de butaques per als pacients d’Oncologia, donades per l’Oncolliga Girona i que han estat finançades amb els fons recollits a l’Oncotrail 2013, una cursa per equips que es va celebrar el passat mes d’octubre. En total, s’ha fet donació de tres butaques, una ja s’ha instal·lat a l’Hospital de Dia Aguts, que és el lloc on els pacients reben el tractament, i les altres dues s’entregaran properament. Aquestes noves butaques faran que l’estada dels pacients que reben tractament de quimioteràpia sigui més còmoda i es pugui fer en les millors condicions.

A l’acte, el president del Patronat de l’Hospital de Campdevànol, Jaume Vilarrasa, ha agraït la iniciativa desenvolupada per l’Oncolliga Girona i ha destacat la solidaritat de totes aquelles persones que van fer possible la realització de l’Oncotrail. L’acte ha comptat, també, amb la participació de Lluïsa Ferrer, presidenta de l’Oncolliga Girona; Lluís Comet, director d’Oncotrail i tresorer de l’Oncolliga; Joan Vilalta, de la UIER i patró de la Fundació Oncollliga; Carla Garrido, membre organitzador de l’Oncotrail; Joan Manso, alcalde de Campdevànol, i Joan Grané, director gerent de l’Hospital de Campdevànol, així com les delegades de l’Oncolliga de Campdevànol, Mercè Guitart i Anna Mª Espelt, delegats dels diferents municipis de la comarca i alguns participants a la darrera edició de l’Oncotrail.

Sobre l’Oncotrail
L’Oncotrail és una cursa que es va dur a terme el 12 i 13 d’octubre a Palafrugell per un recorregut circular de 100 km. L’objectiu d’aquesta iniciativa, totalment benèfica, era recaptar fons per a l’adequació de les sales de tots els hospitals comarcals de Girona on els malalts de càncer reben les seves cures de quimioteràpia, per tal de convertir-les en espais més còmodes i acollidors.

Per poder participar a l’Oncotrail, cada equip havia de fer un donatiu a la Fundació Oncolliga de Girona per un import mínim de 1.000 euros. L’Hospital de Campdevànol va col·laborar en aquest esdeveniment oferint suport a un dels equips de corredors formats a la comarca del Ripollès. Per poder finançar la participació d’aquest equip, des de l’Hospital es van vendre samarretes tècniques a 10 euros cadascuna, per a nens de 8-10 anys, homes i dones.