L’Oncolliga dona a l’Hospital de Campdevànol 6.000 euros per millorar la comoditat dels malalts de càncer

El donatiu s’ha fet amb diners recollits a la darrera edició de l’Oncotrail

05/09/2023.- La Fundació Oncolliga Girona i l’Hospital de Campdevànol han presentat el nou material adquirit amb el donatiu de l’Oncotrail de 2022, un total de 6.161,72 euros que s’han destinat a millorar el comfort dels pacients oncològics i els seus familiars. Amb aquests fons s’ha adquirit material divers per a consultes externes i hospitalització, com ara una butaca de tres cossos amb motor i una camilla polivalent. A l’acte de presentació hi han assistit el director d’Oncotrail, Lluís Comet; la presidenta d’Oncolliga Girona, Paqui Badosa; la delegada d’Oncolliga a Campdevànol, Anna Espelt; el gerent de l’Hospital, Dr. Joan Grané, i la directora d’Infermeria, Roser Portabella. Comet ha recordat que l’Oncotrail va néixer arran de la seva experiència personal com a pacient oncològic, amb l’objectiu de millorar el confort dels malalts quan estan fent els tractaments de quimioteràpia a l’hospital i, en aquest sentit, ha expressat la seva satisfacció en veure “que aquell objectiu s’ha anat acomplint”.

Serveis d’Oncolliga vinculats a l’hospital

Més enllà de l’aportació puntual de diners provinents dels donatius de l’Oncotrail, l’Oncolliga col·labora des de fa anys amb l’Hospital de Campdevànol oferint diversos serveis d’ajuda i suport als malalts de càncer, com per exemple l’atenció psicològica o el  servei d’estètica oncològica.