L'Hospital commemora un any més el Dia Mundial sense Tabac

Entre altres coses es va demanar a pacients i professionals que els suggeria Fumar i No Fumar

4 de juny de 2019.- L’Hospital de Campdevànol va tornar a celebrar divendres passat el Dia Mundial Sense Tabac, amb la Setmana Sense Fum, que es va fer del 27 de maig fins al mateix 31.

Durant tota la setmana es va instal·lar una paradeta a l’entrada de l’Hospital de Campdevànol, on membres de la comissió d’Hospital Lliure de Fum, explicaven els beneficis de deixar de fumar i donaven fulletons informatius. També es va fer un work it out entre pacients i professionals de l’Hospital, i també es va fer el mateix a l'atenció primària de Ribes-Campdevànol.

El dia 31 de maig (Dia Mundial sense Tabac) es van penjar els resultats del word it out a l’entrada de l’Hospital, i també a les àrees bàsiques de Ribes i Campdevànol, en uns pòsters on quedava palès que fumar els suggeria malaltia, vici, càncer, mentre que No fumar els suposava paraules com salut, llibertat o benestar. També es van penjar globus a CCEE, a urgències i a l’entrada de l’hospital amb les paraules més repetides per tal de celebrar aquest dia.