L'Hospital de Campevànol rep el primer premi en Urgències Hospitalàries dels guardonsBSH

Hi participaven més de 140 centres sanitaris públics i privats de forma voluntària

06/10/2023.- L'Hospital de Campdevànol ha obtingut el primer premi en l'àrea Urgències Hospitalàries de la categoria d'hospitals bàsics i comarcals en els Best Spanish Hospitals, que s'ha celebrat ahir dijous a Barcelona. Els premis s'atorguen mitjançant indicadors d'eficiència, adequació i qualitat assistencial i els centres sanitaris s'hi presenten de forma voluntària. En aquests premis, on han participat més de 140 hospitals, també s'analitzen l'àrea mèdica i quirúrgica i la maternoinfantil.

L'Hospital de Campdevànol va ser el més ben valorat de la seva categoria, on hi participaven hospitals de tot l'Estat espanyol, en l'àrea d'urgències hospitalàries. En aquest àmbit es valoraven factors com el percentatge de visites a urgències amb temps d'espera superior al màxim recomanat, el temps mitjà de durada de l'assistència clínica, la taxa d'urgències potencialment evitables o la taxa de pacients que tornen a demanar visita abans de 72h. Segons el gerent de l'Hospital, Joan Grané, "es tracta d'un reconeixement a tot el treball de l'equip i, en definitiva, de tot l'hospital".

Precisament Grané, i la directora assistencial de l'Hospital de Campdevànol, Rosa M. Morral, van ser dijous a Barcelona per recollir el guardó.