L'Hospital de Campdevànol torna a admetre ingressos de pacients no Covid-19

La recuperació d'una vintena de professionals afectats per la Covid ha estat clau per prendre la decisió

04/01/2021.- L'Hospital de Campdevànol torna a admetre ingressos de pacients no Covid-19 des del dissabte. El passat 2 de desembre, després de detectar un brot intrahospitalari que va afectar una trentena de professionals i a alguns pacients, es va decidir derivar a tots els malalts no Covid-19 a altres hospitals com els d’Olot o Girona, amb l’únic objectiu de garantir la salut de tots els pacients. Un mes després, el brot es dona per tancat i s'ha pogut recuperar bona part de la plantilla, ja que actualment hi ha onze treballadors infectats que s'estan recuperant.

El nombre de persones ingressades també ha baixat, el que ha portat al Comitè de Crisi de l’Hospital a decidir reobrir la planta que estava tancada per posibles ingressos no Covid. De tota manera no es reprendran les operacions amb ingrés per tenir marge en cas que la incidència de covid-19 es dispari.