L’Hospital de Campdevànol sorteja una panera per recollir diners per a La Marató de TV3

Els números per participar al sorteig ja es poden adquirir a Admissions i a Consultes Externes de l’Hospital. El preu de cada butlleta, que inclou 5 números, és de 2 euros

Un any més, l’Hospital de Campdevànol s’implica amb La Marató de TV3, que aquest any se centrarà en la diabetis i l’obesitat. Aquesta vegada, l’Entitat durà a terme el sorteig d’una panera i destinarà tots els diners que es recullin amb la venda de participacions a la causa solidària.

Els números per participar al sorteig ja es poden adquirir a Admissions i a Consultes Externes de l’Hospital. El preu de cada butlleta (que inclou 5 números) és de 2 euros. El primer premi serà per al número que coincideixi amb les 4 darreres xifres de la loteria de Nadal del 22 de desembre.

El sorteig de la panera solidària ja s’ha realitzat per a edicions anteriors de La Marató de TV3 i, com cada any, participen en la seva elaboració les empreses proveïdores de béns i serveis per al Centre, comerços del Ripollès, restaurants, pastisseries, etc. A més, la panera també inclou productes que han estat donats per tots aquells particulars que hi han volgut fer la seva aportació. Si algú vol entregar algun producte perquè formi part de la panera, hi ha temps fins al dia 20 de desembre per portar-lo a Facturació o a Admissions de l’Hospital.