L'Hospital de Campdevànol se suma a la Setmana Sense Fum 2021 amb vídeos de testimonis reals

L'objectiu és conscienciar a la població de no inicar-se en aquest mal hàbit o deixar-ho

26/05/2021.- L’Hospital de Campdevànol i l’Àrea Bàsica Ribes- Campdevànol s’ha adherit un any més a la Setmana Sense Fum 2021, que se celebra del 25 al 31 de maig. L’objectiu és sensibilitzar la població de la importància que té per a la salut el fet de no iniciar-se o d’abandonar el consum de tabac i poder gaudir d’un ambient lliure de fum. El lema per a aquest any 2020 és “Deixar de fumar, la teva altra vacuna”.

En aquesta ocasió, des de l’Hospital de Campdevànol s’ha fet una campanya a través de les xarxes socials, on diferents testimonis expliquen què els ha suposat deixar de fumar i quins beneficis han notat. Els testimonis són casos reals entre els quals hi ha metges, una dona embarassada i altres professionals sanitaris, i cada un explica la seva pròpia experiència. Cada dia es penjarà un testimoni diferent a les xarxes de l'Hospital.

Els podeu veure clicant en aquests enllaços:

TESTIMONI JOSEP CANALIAS (ZELADOR)

TESTIMONI MAITE PÉREZ (COMERCIAL)

TESTIMONI JOSE GONZÁLEZ (METGE)

TESTIMONI CARLA MOLIST (PROFESSORA)

TESTIMONI MERCE CONTRERAS (INFERMERA)