L'Hospital de Campdevànol rep el premi Trajectòria del certamen Ripollès Líders

Es van lliurar divendres a l'església de Sant Pere de Ripoll

01/03/2021.- L’Hospital de Campdevànol va aconseguir el premi Trajectòria dels Ripollès Líders, certamen organitzat per Corisa Mediagrup i que es van entregar divendres a l’església de Sant Pere de Ripoll, amb la presència de la consellera Meritxell Budó. El premi el van recollir el gerent de l’Hospital, Joan Grané, i la presidenta del Patronat, Dolors Costa.

L'Hospital va ser reconegut després que l'any passat celebrés el centenari de la inauguració del centre sanitari, momento que va coincidir amb la pandèmia de la Covid-19. Durant el parlament del gerent, Joan Grané, va voler destacar la tasca de tots els professionals sanitaris de l’Hospital i l’ABS Ribes-Campdevànol durant la pandèmia, que va fer extensiva a tots els de la comarca.

MIRA EL VÍDEO DE LA NOTÍCIA