L’Hospital de Campdevànol redueix un 24% la seva llista d’espera

A més, el Centre ha aconseguit una disminució del 30% per als 14 procediments garantits, de manera que no hi ha cap pacient amb una espera superior als sis mesos per a aquestes operacions.
L’Hospital de Campdevànol ha aconseguit reduir les seves llistes d’espera un 24%. En la comparació entre les dades del tancament del 2013 i les del 2014 també destaca que el Centre ha aconseguit una disminució del 30% per als 14 procediments garantits. Així, no hi ha cap pacient amb una espera superior a sis mesos en aquests procediments.

Segons les dades recollides pel Departament de Salut i corroborades per l’Hospital de Campdevànol, la disminució de la llista d’espera en aquest Centre es concentra en els procediments de cataractes, pròtesi de maluc i pròtesi de genoll. Tal com explica el doctor Joan Grané, director gerent de l’Entitat, “la reducció respecte 2013 ha estat produïda per un increment del 2,78% de l’activitat quirúrgica, fet que ha permès realitzar més operacions que l’any anterior”.

Si es comparen les xifres de la llista d’espera registrades al finalitzar el 2014 amb les de 2011, any en el qual es van produir els primers ajustaments, s’ha aconseguit una reducció de gairebé un 50% (exactament, d’un 49,6%).