L’Hospital de Campdevànol recull fons per a nens desafavorits del Ripollès amb una exposició solidària

Aquesta iniciativa ha estat impulsada des de la Comissió de Cooperació Social de l’Entitat

L’Hospital de Campdevànol acull, des del 18 de juny, una exposició solidària en la qual es mostren fotografies artístiques realitzades per persones anònimes de manera altruista. L’objectiu de la mostra és vendre les imatges i destinar tots els diners que es recullin a contribuir a les despeses d’escolarització (llibres, menjador i material escolar) dels nens més desafavorits de la comarca del Ripollès.

Els 14 plafons amb fotografies que integren la mostra capten aspectes quotidians com el reflex d’una llum, una porta rovellada, l’esplendor d’una flor... petites coses que mostren una part del món sovint oblidada. El preu de les fotografies, que es podran veure a l’espai de Consultes Externes de l’Hospital fins al mes d’agost, va de 22 a 45 euros.

Aquesta exposició, titulada “El que els ulls no veuen”, ha estat organitzada per la Comissió de Cooperació Social de l’Entitat, que es va crear a finals de 2012 per fomentar i participar en iniciatives de caràcter solidari i conscienciar el personal sanitari de les problemàtiques socials. Tots els seus integrants són treballadors del Centre que, des de la posada en marxa de la Comissió, ja han desenvolupat altres accions com l’entrega d’aliments a entitats socials o l’organització d’una altra exposició.

Segons explica el Dr. Joan Grané, gerent de l’Hospital de Campdevànol, “des de l’Entitat es dóna especial importància a fomentar iniciatives de caràcter social i accions de Responsabilitat Social Corporativa. És per això que hem donat suport a l’organització d’aquesta exposició solidària”.