L’Hospital de Campdevànol recull 3.400 euros per a La Marató de TV3

L’Entitat entrega la seva panera solidària a la guanyadora del sorteig

L’Hospital de Campdevànol ha recollit 3.400 euros per a La Marató de TV3, que en l'edició d'enguany s’ha centrat en la diabetis i l’obesitat. Per fer-ho, l’Entitat ha organitzat el sorteig d’una panera solidària que, igual que en anys anteriors, s’ha elaborat amb productes aportats per comerços i empreses de la comarca, treballadors de l’Hospital, proveïdors i particulars. Aquesta vegada hi han col·laborat gairebé una cinquantena d'empreses i comerços. Tots els diners que s’han recollit amb la venda de números es donaran a la causa de la televisió catalana.

El sorteig de la panera va tenir lloc el dia 22 de desembre i la guanyadora va ser Núria Casals, infermera de l’Hospital de Dia. El premi va ser per a la butlleta que va coincidir amb les quatre darreres xifres del número premiat a la loteria de Nadal.

L’Hospital de Campdevànol realitza activitats amb l’objectiu d’aconseguir fons per a La Marató des de l’any 2011, en línia amb el caràcter solidari i participatiu de l’Entitat. Fins ara, ja s’han aconseguit, sumant les quantitats recollides per a les diferents edicions, més de 23.300 euros. El doctor Joan Grané, director gerent del centre, destaca “el paper del personal de l’Hospital i el seu caràcter solidari” i subratlla que “són els treballadors els que s’encarreguen d’organitzar-ho tot”.

Des de l'Hospital, s'agraeix especialment la col·laboració de tots aquells que han fet aportacions per a la panera, sense els quals no seria possible aquesta iniciativa solidària. A banda de particulars i de treballadors i extreballadors del Centre, les empreses i comerços que hi han participat aquest any són: Bar Alesia, Pizzes Planoles, Forn de pa Cal Roca, Soler i Palau, Tocineria Can Mulloll, Can Moreno, SERHS, Hotel la Sèquia el Molinar, Pizzeria Testamata, Pastisseria Cal Nasiet, Restaurant El Molí, Restaurant La Taverneta, Restaurant Sant Antoni, Embotits Cal Miró, Rita pelleteria, Control Sistemes, Pastisseria Sant Jaume, Pastisseria Can Costa, Pastisseria Can Junyent, La Granota de Campdevànol, El Rebost de Campdevànol, Oficina i arxiu de Ripoll, Ambisist, Esteticista Ana Otero, Farmàcia Puig Ciurana, Farmàcia Cuy, Farmàcia Roca, Centre d’Estètica Bellcos, Restaurant Reccapolis, Restaurant Canaules, Hipic Maver Torelló, Farmàcia Riera, Supermercat Condis de Ribes de Fresser, Tapisseries Autet, Josep Saña, Carles Guasch, Perruqueria Judith Aroca, Restaurant Els Caçadors, Floristeria L’Espiga verda, Restaurant Els Amigos, Forn Les Delícies, Papereria Ripollesa, Vessismin, Forn Robiró, Òptica Serrat, Farmàcia Camprubí i Botiga de roba Campos.