L'Hospital de Campdevànol prohibeix les visites a la segona planta a causa d'un brot de Covid

Afecta a una dotzena de pacients i a un professional sanitari

02/05/2022.- L’Hospital de Campdevànol ha prohibit les visites als pacients ingressats a la segona planta d’hospitalització, a causa d’un brot de Covid que es va detectar aquest passat cap de setmana. Després de fer-los les proves pertinents, es va confirmar que el brot afecta una dotzena de pacients i a un professional. Els símptomes són lleus: febrícula i malestar.

Com a mesura de precaució i prevenció, la direcció de l’Hospital ha decidit prohibir les visites en aquesta planta on s’ha detectat el brot, mentre que a la resta d’hospital es poden fer les visites amb total normalitat, però amb l’obligatorietat de portar la mascareta, tant els visitants com els pacients. Una vegada es tingui el brot controlat, que es preveu que sigui d'aquí a una setmana, es tornarà progressivament a la normalitat.