L'Hospital de Campdevànol prohibeix les visites dels pacients ingressats durant deu dies

Es tracta d'una mesura preventiva, a causa de l'augment de contagis per Covid-19

09/11/2020.- Davant la situació d’augment de contagis per Covid-19 que estem patint en les darreres setmanes, el Comitè de Crisi de la Fundació Hospital de Campdevànol, reunit avui, ha decidit prohibir totes les visites a pacients ingressats a l’Hospital a partir d’avui i durant els pròxims 10 dies.

Es tracta d’una mesura preventiva que té com a objectiu frenar l’augment de contagis, tal com s’ha fet en altres ocasions que s’ha considerat necessari. Confiem que aquesta sigui una situació transitòria i que la situació millori en les pròximes setmanes, però ara mateix és indispensable prendre mesures de prevenció i seguretat, tant pels pacients de l’Hospital com pels professionals que hi treballen.