L'Hospital de Campdevànol, present al Congrés Mundial d'Hospitals

Hi han assistit més d'un miler de congressistes internacionals

13/11/2021.- L’Hospital de Campdevànol també va ser present al 44è Congrés Mundial d’Hospitals que s’ha celebrat durant tota la setmana a Barcelona. El gerent de l’Hospital, Joan Grané, ha estat l’encarregat de representar al centre hospitalari de referència del Ripollès.

El Congrés Mundial d’Hospitals es tracta d'una trobada anual que té com a objectiu promoure l'excel·lència en la gestió sanitària i social. En aquesta edició hi ha assistit més de 1.000 congressistes internacionals. També s’hi donen cita els principals experts i líders de sistemes sanitaris i hospitals de tot el món per debatre, compartir coneixements i posar les bases per treballar perquè els serveis sanitaris siguin cada cop millors en la seva organització i resultats.