L'Hospital de Campdevànol participa a la Jornada Seguretat del Pacient organitzada per l'Aliança dels 4 Gats

Es va fer a l'Hospital Plató de Barcelona

11/11/2019.- Diversos professionals de l’Hospital de Campdevànol van participar el passat divendres aquest divendres 8 de novembre a la Jornada Seguretat del Pacient que es va fer a l’Hospital Plató de Barcelona. La trobada vol transmetre amb accions, objectius i experiències la prevenció de danys innecessaris cap als pacients. La jornada estava organitzada per l’Aliança Estratègica dels 4 Gats, de la que l’Hospital de Campdevànol en forma part.

Núria Gomis, adjunta a direcció d’Infermeria de l’Hospital de Campdevànol, va participar en la taula rodona que portava per títol “Reflexió i debat al voltant de la cultura de seguretat com a element imprescindible per a la gestió dels riscos i la millora assistencial”. Per la seva banda, Sandra Saqués, Farmacèutica, i Marta Galí, Gestora de continuïtat de cures, van oferir la conferència “Una experiència en transicions segures”.

Galeria: