L’Hospital de Campdevànol participa en el 3r Congrés de la Professió Mèdica de Catalunya

10 de novembre de 2016.- L’Hospital de Campdevànol va estar present al 3r Congrés de la Professió Mèdica de Catalunya, organitzat pel Consell de Col·legis de Metges de Catalunya (CCMC) en col·laboració amb els quatre col·legis professionals catalans, i que es va celebrar el 10 de novembre al Palau de Congressos de Girona.

El Dr. Manel Vancells, Cap del Servei Únic de Traumatologia i Cirurgia Ortopèdica dels Hospitals d’Olot i Campdevànol, va participar com a delegat de Girona en la ponència ‘Lideratge i participació’, una de les quatre sessions paral·leles en què es va articular el congrés.

Al finalitzar totes les sessions, les conclusions d’aquest intens debat es van recollir a la Declaració de Girona, un document on els metges van renovar el seu compromís amb la societat i que es va fer públic al final del Congrés.
Amb el lema 'Construïm junts la professió del futur al servei de les persones', l’acte va congregar prop d’un miler de metges catalans, amb la finalitat de posar de relleu els temes que preocupen al col·lectiu, proposar solucions i traçar el camí del professional del futur.