L’Hospital de Campdevànol organitza una sessió informativa sobre ajudes a persones amb dependència

L'acte serà el dijous 3 de desembre, a les 16 h, al Centre Cívic de Campdevànol

L’Hospital de Campdevànol organitza una xerrada informativa sobre ajudes a persones amb dependència, que tindrà el lloc el dijous 3 de desembre, a les 16 h, al Centre Cívic de Campdevànol. L’acte, que s’ha posat en marxa des del servei d'Infermeria de l'àmbit sociosanitari de l’Hospital, està dirigit a totes aquelles persones dependents i als seus familiars o cuidadors que estiguin interessats en informar-se sobre quines ajudes existeixen per a les persones amb dependència.

La sessió comptarà amb les explicacions de Sandra Casado Iglesias, que és la referent comunitària del Ripollès, la Garrotxa, el Pla de l’Estany i la Cerdanya. L’experta tractarà en profunditat diversos aspectes relacionats amb la Llei de Promoció de l’Autonomia i Atenció a la Dependència, com quines ajudes hi ha disponibles, qui hi té accés, com s’han de sol·licitar, quins són els terminis habituals d’espera, etc. Així mateix, els assistents a l’acte podran formular les preguntes que tinguin sobre aquests temes.

L’Hospital de Campdevànol organitza aquesta sessió informativa per arribar a totes aquelles persones de la comarca que tenen dubtes sobre les ajudes a la dependència i, també, en línia amb l’objectiu del Pla Estratègic de l’Entitat de desenvolupar el model d’atenció a la dependència.