L'Hospital de Campdevànol obtè el primer premi dels Best Spanish Hospitals en Processos Quirúrgics

03/10/2022.- L’Hospital de Campdevànol ha obtingut el primer premi per Processos Quirúrgics en els Best Spanish Hospitals, que es va celebrar dijous passat a Bilbao, en la categoria d’hospitals bàsics i comarcals. Els premis s’atorguen mitjançant indicadors d'eficiència, adequació i qualitat assistencial i els centres sanitaris s’hi presenten de forma voluntària. En aquests premis, on han participat voluntàriament 140 hospitals, també s'analitzen els processos mèdics i matern infantil.

L’Hospital de Campdevànol va ser el més ben valorat de la seva categoria, on hi participaven 16 hospitals de tot l’Estat espanyol, en l’àmbit de processos quirúrgics. En aquest àmbit es valorava tant la cirurgia major ambulatòria, amb un alt nivell d’activitat, i la cirurgia amb ingrés. Segons el gerent de l’Hospital, Joan Grané, “no és tant una valoració mèdica sinó més aviat de funcionament”.

Precisament Grané, i la directora assistencial, Rosa Morral, van ser dijous a Bilbao per recollir el guardó. Grané assegura que “ho valorem com un reconeixement molt important a la tasca que es fa a l’Hospital” i afegeix que “és mèrit de tots els professionals, ja que la institució funciona com un equip integral”.