L’Hospital de Campdevànol obre la venda de loteria de Nadal solidària a tota la població

Només es podrà comprar per internet i es destinarà un euro per dècim a la Marató 3Cat

26/09/2024.- La Fundació Hospital de Campdevànol vendrà, per primera vegada, el número de loteria de Nadal escollit per la institució, a través d’internet. D’altra banda, la institució ha tornat a apostar per convertir-la en una loteria solidària, i destinarà un euro per dècim venut a La Marató de 3Cat, que se celebrarà el pròxim 15 de desembre i es dedicarà a les malalties respiratòries.

El número de loteria de Nadal escollir per la institució és el 36733 i únicament es pot comprar a través d’internet en el web https://labruixetadeltrebol.es/hospital-campdevanol. Es poden adquirir els dècims que es vulguin (fins acabar existències) i el comprador rebrà un comprovant dels números que s’han comprat mitjançant correu electrònic. També hi ha la possibilitat de poder-lo rebre a casa físicament, però pagant un recàrrec.

Una altra de les novetats d’aquest any és que, per primera vegada, s’obrirà la venda a tota la població, ja que fins ara eren els professionals del centre sanitari els que podien comprar-ne.

Un any més, la Fundació Hospital de Campdevànol ha volgut que la loteria de Nadal sigui solidària. I és que des de fa uns anys que es destina un euro de cada dècim venut a La Marató de 3Cat. Per aquest motiu, els dècims tenen un cost de 21 euros.