L'Hospital de Campdevànol, nominat als Premis Top 20

Els guardons s'entregaran el 29 de novembre i l'Hospital està nominat per la millor Gestió Hospitalària Global

10/11/2022.- L’Hospital de Campdevànol ha estat novament nominat en els Premis Top 20, organitzats per l’empresa IQVIA i amb més de 20 anys d’història, en els quals es reconeixen els hospitals que obtenen els millors resultats en els processos d’avaluació, tenint en compte indicadors de qualitat assistencial, de funcionament i d’eficiència econòmica a partir de l’avaluació de centres públics i privats. L’Hospital de Campdevànol ha estat nominat en la categoria de Gestió Hospitalària Global. El centre sanitari de referència del Ripollès ha estat guardonat als Premis Top 20 en diverses edicions, la darrera el 2018.

Els premis es lliuraran el pròxim 29 de novembre al migdia a Madrid, on hi assistirà el gerent de l’Hospital, Joan Grané. Precisament, Grané destacava la importància d’aquesta nominació “com a reconeixement a la qualitat assistencial del nostre hospital i a la tasca de cada un dels professionals que hi treballen”.

Als Premis Top 20 hi ha participat més de 250 hospitals, públic i privats, de tot l’Estat espanyol.