L’Hospital de Campdevànol, guardonat amb els premis TOP 20 per sisè any consecutiu

L’Entitat ha estat reconeguda en l’apartat de gestió hospitalària global

L’Hospital de Campdevànol, hospital comarcal del Ripollès, ha estat reconegut aquest matí amb el premi TOP 20 de Gestió Hospitalària Global, un reconeixement que suposa una distinció molt important per al Centre i per a tots els treballadors, ja que posa de manifest el seu bon nivell assistencial. Aquest és el sisè any consecutiu que l’Hospital rep aquest guardó. A més, l’Entitat ha estat la tercera (d’un total de 23) a la categoria d’àrea de la dona. El Dr. Joan Grané, director gerent de l’Hospital de Campdevànol, ha estat l’encarregat de recollir el premi a la cerimònia celebrada el 15 d'octubre.

Gestió Hospitalària Global
Els hospitals TOP del Sistema Nacional de Salud mostren un 27% més de productivitat de la plantilla i un 32% menys de cost d’aprovisionament que la resta d’hospitals. A més, malgrat la conjuntura econòmica, també aconsegueixen més eficiència mantenint la qualitat assistencial, amb una taxa de mortalitat i complicacions un 21% inferior. Per altra banda, cal destacar que els Hospitals TOP utilitzen amb més freqüència la cirurgia sense ingrés (un 17% més).

Els premis TOP 20 són atorgats per IASIST –empresa de serveis d’informació sanitària–, que recull els resultats que avaluen els centres en base a una sèrie d’indicadors de qualitat, funcionament i eficiència econòmica i que reconeix la tasca dels hospitals participants amb millors resultats. Aquest any hi han participat, de manera voluntària i gratuïta, 162 hospitals de l’Estat espanyol i han estat premiats 44 centres.