L'Hospital de Campdevànol finalista dels Premios BSH-Best Spanish Hospitals

El centre ha estat selecccionat en la categoria de Processos Quirúrgics, d'entre 140 hospitals de tot l'Estat

14/09/2022.- L’Hospital de Campdevànol ha estat seleccionat com un dels centres sanitaris finalistes a la 4a edició dels Premios BSH-Best Spanish Hospitals Awards, que s’entregaran el pròxim 29 de setembre a Bilbao. L’objectiu d’aquests guardons se centra a potenciar la gestió clínica orientada a la millora contínua d’hospitals d’aguts de l’Estat espanyol públics i privats.

En el cas de l’Hospital de Campdevànol, ha estat seleccionat en la categoria de Processos Quirúrgics d’entre 140 hospitals de tot l’Estat. Els Premios BSH es fonamenten en el reconeixement de la tasca dels centres sanitaris que hi participen, segons diversos indicadors clau sobre els processos prevalents d'actuació en hospitals d'aguts de tot l’Estat espanyol. A banda, del mateix lliurament dels premis, també suposa oferir a tots els centres participants una informació útil per optimitzar els resultats a partir d'identificar els recorreguts de millora específics.

Els premiats es donaran a conèixer el pròxim dia 29 de setembre, en un acte que es farà al Teatro Campos Elíseos de Bilbao, i en representació de l’Hospital hi assistiran el gerent, Joan Grané, i la Directora Assistencial, Rosa Maria Morral.