L'Hospital de Campdevànol escollit millor Hospital en Atenció d'Urgències en els Premios BSH

També va ser finalista en la categoria de Processos Quirúrgics

16/10/2024.- L'Hospital de Campdevànol ha obtingut el premi de Millor Hospital en Atenció d’en Urgències Hospitalàries de la categoria d'hospitals bàsics i comarcals en els Best Spanish Hospitals, que s'ha celebrat avui dimarts a Barcelona. Aquest no ha estat l’únic reconeixement pel centre sanitari de referència del Ripollès, ja que també ha estat finalista en la categoria de Processos Quirúrgics. Els premis s'atorguen mitjançant indicadors d'eficiència, adequació i qualitat assistencial i els centres sanitaris s'hi presenten de forma voluntària. En l’edició dels Premios BSH d’enguany hi han participat prop de 150 hospitals.

L'Hospital de Campdevànol va ser el més ben valorat de la seva categoria, on hi participaven hospitals de tot l'Estat espanyol, en atenció d'urgències hospitalàries. En aquest àmbit es valoraven factors com el percentatge de visites a urgències amb temps d'espera superior al màxim recomanat, el temps mitjà de durada de l'assistència clínica, la taxa d'urgències potencialment evitables o la taxa de pacients que tornen a demanar visita abans de 72h. Segons el gerent de l'Hospital, Joan Grané, "un any més se’ns reconeix la feina ben feta que es porta a terme des de l’Hospital de Campdevànol, i això és mèrit de tots els treballadors i treballadores del centre i de la feina d’equip que s’hi desenvolupa".

Precisament Grané, acompanyat per la directora assistencial de l'Hospital de Campdevànol, Rosa M. Morral, la directora del Servei d’Urgències, Glòria Díaz i el coordinador de l’Àrea Quirúrgica, Jordi Serrat, s’han traslladat fins a Madrid per tal de recollir els guardons, en nom de tota la institució.