L’Hospital de Campdevànol acull l’exposició fotogràfica ‘Los Nadies’

La iniciativa ha estat impulsada i coordinada des de la Comissió de Cooperació de l’Entitat

L’Hospital de Campdevànol acull l’exposició fotogràfica “Los Nadies”, que té com a fil conductor un poema de l’escriptor Eduardo Galeano que té el mateix títol que la mostra. Les imatges han estat realitzades pel fotògraf gironí Miquel Ruiz, que és membre de l’ONG Fotògrafs per la Pau.

Els versos del poema de l’escriptor uruguaià són el fil conductor que serveix de suport textual de les instantànies, que mostren persones de tot el món excloses del sistema econòmic i social. L’exposició, que es podrà veure de manera gratuïta a l’Hospital durant tot el mes de maig, pertany a la Coordinadora d’ONG Solidàries i ha estat impulsada per la Comissió de Cooperació del Centre amb l’objectiu de conscienciar de la problemàtica social que hi ha arreu del món.