L'Hospital de Campdevànol acull la constitució del Consell de l'Aliança de la Xarxa Hospitalària C-17

També ha servit per analitzar l'activitat dels centres sanitaris que en formen part

24/05/2024.- Avui l’Hospital de Campdevànol ha acollit la reunió de constitució del Consell de l’Aliança de la Xarxa Hospitalària C-17, on hi ha participat representants de tots els centres que en formen part: Hospital Clínic de Barcelona, Consorci Hospitalari de Vic, Hospital de Sant Celoni, Hospital de Granollers, Fundació Sanitària de Mollet, i Hospital de Campdevànol En el transcurs de la trobada s’ha designat el secretari i coordinador del Consell de l’Aliança, i s’ha analitzat diversos aspectes de l’activitat dels centres sanitaris que en formen part.

Aquesta aliança estratègica també ha de permetre promoure i millorar el treball col·laboratiu entre hospitals de diferents nivells, garantint la prestació de la cartera de serveis amb equitat, qualitat, seguretat, proximitat, eficiència i satisfacció tant de la ciutadania com dels professionals del sistema.

Paral·lelament, ha de permetre intensificar l’excel·lència assistencial i garantir l’abordatge de problemes de salut que requereixen una alta especialització o tecnologia, i generar capacitat per afrontar les exigències de l’atenció a les malalties minoritàries, les oncològiques i la medicina de precisió.

El repte de l’aliança passa també per aprofitar les diferents capacitats, especialitzacions i característiques del conjunt de centres, dispositius, serveis i entitats que en formen part.