L'equip directiu de l'Institut Guttmann visita l'Hospital de Campdevànol per futures col·laboracions

La trobada va servir per explicar una proposta de col·laboració en el tractament de pacients amb necessitat de neurorehabilitació

12/06/2023.- L’equip directiu de l’Institut Guttmann van visitar la setmana passada l’Hospital de Campdevànol per conèixer les instal·lacions i per parlar de diversos temes, entre els quals una proposta de col·laboració entre les dues institucions. Per part de l’Institut Guttmann hi van assistir Montserrat Bernabeu, Directora Assistencial, Montserrat Caldés, Directora Econòmica, i Josep Medina, responsable de Consolidació Territorial, que es van reunir amb el gerent de la Fundació Hospital de Campdevànol, Joan Grané.

La visita, que es va fer divendres passat, va servir per explicar una proposta de col·laboració en el tractament de pacients amb necessitat de neurorehabilitació, de la que se’n podran donar més detalls en les pròximes setmanes.

L'Hospital de Neurorehabilitació Institut Guttmann és un centre altament especialitzat en el tractament medicoquirúrgic i la rehabilitació integral de les persones amb lesió medul·lar, dany cerebral adquirit o una altra discapacitat d'origen neurològic