L’aliança ‘Els Quatre Gats’ entrega el Premi Avedis Donabedian a l’atenció social amb participació d’equips de salut

Aquesta aliança està integrada per l’Hospital de Campdevànol, l’Hospital Sant Rafael, l’Hospital Plató i l’Hospital de Mollet

‘Els Quatre Gats’, l’aliança estratègica integrada per l’Hospital de Campdevànol, l’Hospital Sant Rafael, l’Hospital Plató i l’Hospital de Mollet, ha patrocinat el primer Premi Avedis Donabedian a l’atenció social amb participació d’equips de salut, que es va lliurar al Centre Riudeperes de l’Associació Sant Tomàs-PARMO.

L’acte d’entrega dels guardons va tenir lloc en el marc de la XXVII edició dels premis Avedis Donabedian a l’excel·lència en qualitat en Sanitat, que es va celebrar el 13 de gener al Palau de la Música de Barcelona. El gerent de l’Hospital de Campdevànol, el doctor Joan Grané, i el de l’Hospital Sant Rafael, el doctor Jesús Ezquerra, van ser els encarregats d’entregar el premi en representació de l’aliança.

El guardó distingeix un projecte que ha nascut al si d’una entitat d’àmbit social que ha aconseguit involucrar una institució sanitària. En aquest sentit, s’ha reconegut el Centre Riudeperes pel procés de transformació de l’atenció, que integra els recursos sanitaris externs de l’atenció primària en l’equip interdisciplinari intern i promou una política d’aliances que garanteix la continuïtat de la iniciativa.

‘Els Quatre Gats’ va sorgir l’any 2011 amb l’objectiu de desenvolupar projectes per aconseguir excel·lència en l'atenció assistencial i articular plataformes conjuntes per millorar les capacitats en innovació, gestió del coneixement i qualitat, entre d’altres.