La Jornada SUMEM es suspèn i es prenen altres mesures pel Coronavirus

Entre altres, es limita a un acompanyant per pacient a les visites de les persones ingressades

11/03/2020.- L’Hospital de Campdevànol, seguint les indicacions de les autoritats sanitàries per a la prevenció i el control de la infecció pel SARS-CoV-2 (Coronavirus), ha suspès la Jornada SUMEM prevista pel 20 de març a l’Escola del Treball del Ripollès (Ripoll).

Malgrat que a l’Hospital de Campdevànol no hi ha per ara cap cas de coronavirus ni tampoc cap professional aïllat per aquesta malaltia, la situació epidemiològica que està patint el país ha obligat al centre a prendre altres mesures de prevenció. En aquest sentit, s’han ajornat totes les visites escolars previstes a l’hospital i també s’han suspès de forma temporal les pràctiques acadèmiques en l'àmbit de la salut que portaven a terme estudiants de la UVic, en resposta a les recomanacions de la Conselleria de Salut de la Generalitat. Per últim, també s’ha limitat a un sol acompanyant les visites als pacients ingressats a l’Hospital.

Des de l’Hospital de Campdevànol volem transmetre un missatge de calma a la població i, sobretot, demanem que se segueixin les recomanacions que es fan des dels canals oficials del Departament de Salut i que no es difonguin informacions no contrastades. Podeu trobar tota la informació oficial i actualitzada a http://canalsalut.gencat.cat/ca/salut-a-z/c/coronavirus-2019-ncov/. Si teniu qualsevol dubte, podeu adreçar-vos al telèfon d’informació 061.