Hospitals catalans visiten l'equipament de radiologia de Campdevànol

S'ha fet una demostració del Telecomandament per valorar si l'incorporen en els seus centres

18/9/2019.- Els supervisors de radiologia de l’Hospital Can Ruti de Badalona, de l’Hospital de Bellvitge i de l’Hospital Vall d’Hebron, així com la responsable d’electromedicina de l’Hospital Vall d’Hebron i responsable de gestió i infraestructures també del Vall d’Hebron han visitat avui l’Hospital de Campdevànol.

El motiu ha estat conèixer de primera mà l’equipament de radiologia del centre sanitari del Ripollès, concretament l’aparell de Telecomandament. S’ha fet una demostració i s’han explicat quines són les seves prestacions i funcions per tal de poder valorar si l’incorporen en els seus hospitals.