El gegantó de Sant Celoni visita l'Hospital de Campdevànol per agraïr la tasca dels professionals durant la Covid

Es tracta de la iniciativa 'Onada d'agraïments', que suposarà visitar fins a 43 centres de tot Catalunya

21/09/2022.- L’Hospital de Campdevànol va rebre ahir la visita del gegantó Mau de la Colla de Geganters i Grallers de Sant Celoni, en el marc del projecte ‘Onada d’agraïments’. Es tracta d’una iniciativa que vol reconèixer la tasca dels professionals sanitaris de tot Catalunya i, per aquest motiu, el gegantó visita els principals hospitals de cada regió sanitària. L’acte va consistir en la lectura d’un manifest per part dels representants de la Colla Gegantera i un petit ball del gegantó davant de l’Hospital.

Els impulsors de la iniciativa van voler deixar clar que “no oblidem els professionals sanitaris i recordem tot el que vàreu viure i patir”. Per la seva banda, el gerent de l’Hospital, Joan Grané, els va obsequiar amb el llibre que l’Hospital de Campdevànol va editar en motiu del centenari de l’institució, i va agraïr la iniciativa de la colla gegantera.