La Fundació Hospital de Campdevànol i el grup Q8 arriben a un acord per fer un descompte en carburant a tots els professionals de la institució

L'acord ha arribat per l'encariment constant del cost de les energies i se'n podran beneficiar dos vehicles per treballador

20/10/2022.- La Fundació Hospital de Campdevànol ha arribat a un acord amb el grup Q8 Kuwait Petroleum per un descompte en carburant a tots els professionals que treballen a la institució. El descompte serà vàlid a totes les gasolineres del grup, especialment a la que queda més propera a l'Hospital (Polígon Casa Nova de Baix), i se’n podran beneficiar dos vehicles per treballador. Des de l’Hospital s’ha mostrat satisfacció per aquest acord “sobretot tenint en compte el context econòmic i social que estem vivint, amb el constant encariment del cost de les energies”, assegura el Director Financer, Sergi Subirachs.

El descompte que s’ha acordat és de 8 cèntims per litre, que serà aplicat independentment de les altres bonificacions que l'Estat tingui actualment o bé pretengui aplicar en un futur. Des de l’Hospital també es destaca que el grup K8 no és low-cost i, per tant, la qualitat/preu va en concordança.