La Fundació Hospital de Campdevànol entrega el premi del concurs de fotografia de Salut Mental

En l'acte es va recalcar com d'important és vetllar per les patologies que afecten la nostra salut mental

10/10/2022.- La Fundació Hospital de Campdevànol va entregar el premi del concurs de fotografia d’Instagram de la Setmana de la Salut Mental a la seva guanyadora, Ariadna Sánchez que es va emportar dues entrades per l’Inspira Festival de Ripoll i 100 euros. El premi el va entregar el gerent de l’Hospital, Joan Grané, qui va recalcar que cal continuar treballant en el tema de la salut mental “i sobretot en la seva prevenció”.

A la fotografia guanyadora es pot veure una noia que es tapa la cara amb tots de cabdells de llana diferents que li surten del cap. “Em vaig inspirar en els problemes que tenim durant el dia a dia i que se’ns acumulen en forma de batibulls”, va explicar l’autora, “representen els nostres traumes, les nostres pors, l’ansietat que tant afecten a la nostra salut mental”.

Per la seva banda, Grané va insistir en com és d’important demanar ajuda psicòloga o psiquiàtrica “trencant tabús en aquest sentit”.

La Fundació Hospital de Campdevànol és una de les entitats que forma part de la Taula de Salut Mental del Ripollès que, al llarg d’aquesta setmana, està celebrant diferents activitats per conscienciar de com d’important és vetllar per la nostra salut mental.