La Fundació Hospital de Campdevànol celebra el Dia Mundial de la Higiene de Mans

Es faran activitats a les escoles, pels professionals i també per la població

Aquest dimecres 5 de maig se celebra el Dia Mundial de la Higiene de Mans. Des de l’ABS Ribes-Campdevànol i l’Hospital de Campdevànol s’han organitzat diverses activitats orientades a les escoles, als professionals i també a la població en general.

En aquest sentit, des de l’ABS Ribes-Campdevànol fa anys que s’organitzen activitats a les escoles per parlar i treballar com és d’important una bona higiene de mans. Aquest any, però, a causa de la pandèmia de la Covid19 ens hem hagut de reinventar i s’ha hagut de fer a través de les pantalles, sense poder-hi ser presencialment. Així doncs, es va preparar un vídeo explicant el contingut del que representa la higiene de mans i animant als alumnes a fer una activitat que tingui a veure amb aquest hàbit.

Veure el vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=JAZ7QLaFFLw

Pel que fa als professionals sanitaris, l’Hospital de Campdevànol ha organitzat diversos tallers sobre la higiene de mans que es faran al llarg de dimecres en diferents torns, perquè tothom hi pugui participar.

Per últim, i amb l’objectiu de conscienciar de com és d’important que ens rentem i desinfectem bé les mans, el mateix dimecres a partir de les 9.30h del matí i a la plaça Clavé de Campdevànol (davant del Centre Cívic), diversos professionals de la Fundació Hospital de Campdevànol ensenyaran a fer un bon rentat de mans a tots aquells que ho vulguin.

Galeria: