Es signa un conveni de col·laboració entre la Fundació MAP de Ripoll i l'Hospital

conveni Hospital de Campdevànol i Fundació Map

A la Sala de reunions de direcció de l'Hospital Comarcal del Ripollès s'ha signat un conveni de col·laboració entre la Fundació Privada MAP de Ripoll i la Fundació Privada Hospital de Campdevànol, per a la subcontractació d'una part de la producció de la bugaderia hospitalària, consistent en realitzar la neteja i tractament de la roba plana de l'Hospital.

Aquest conveni ha estat signat, amb la presència del President de la Fundació Privada Hospital de Campdevànol, Sr. Jaume Vilarrasa, per la Sra. Hermínia Ordeix, gerent de la Fundació MAP i el Sr. Joan Grané, director gerent de l'Hospital de Campdevànol, comptant amb la presència de responsables d'ambdues institucions, Sr. Roca i Sr. Gómez.

El valor econòmic de l'acord és d'uns 37.000 euros anuals, sent la previsió de  la quantitat de roba rentada d'uns 40.000 quilograms a l'any. Aquest acord ha suposat per la Fundació MAP la creació de quatre llocs de treball nous. Amb aquest fet es posa en relleu la voluntat de collaboració de les dues Fundacions i el fet de potenciar el tercer sector per part de l'Hospital Comarcal.