Es redueixen les restriccions per la Covid a l’Hospital de Campdevànol i als centres d’atenció primària

S’amplia les hores de visita a pacients i es permet un acompanyant

22/10/2021.- La situació estable i favorable de la pandèmia de la Covid-19 ha permès reduir les restriccions vigents fins a dia d'avui, amb l’objectiu d’anar normalitzant el dia a dia de l’Hospital de Campdevànol i de l'Atenció Primària. En aquest sentit, en la darrera reunió del Comitè de Crisi Covid de la Fundació Hospital de Campdevànol s’han acordat els següents punts:

Es permet l’accés d’un acompanyant per pacient a Consultes Externes, Hospital de Dia, Àrea Quirúrgica, Exploracions Complementàries, Atenció Primària i Urgències.

Pel que fa a l’Hospitalització d'Aguts, Mitjana Estada Polivalent i Llarga Estada, es permet l’accés d’un acompanyant per pacient, que no necessàriament sempre haurà de ser el mateix, tal com passava fins ara.

L’horari de visites també s’amplia, ja que al matí serà de dues hores, de 12h a 14h, i a la tarda serà de tres hores, de 17h a 20h. Prèviament a la visita s’ha de passar pel servei d'admissions per tal de registrar-se. Els visitants han de portar la mascareta durant tota l’estona que estiguin a l’Hospital o al centre d'assistència primària.

Pel que fa a la cafeteria de l’Hospital, s’ha obert el seu accés pel públic en general, però amb limitació d’aforament.