Entrega del premi de fotografia d'Instagram de la Setmana Sense Fum

La guanyadora va ser Jessica Quintero de Campdevànol

06/07/2022.- La pasada setmana es va entregar el premi del concurs de fotografia d'Instagram que es va fer sobre la Setmana Sense Fum a l'Hospital de Campdevànol. La guanyadora ha estat Jessica Quintero, de Campdevànol, amb la fotografia ‘La natura t'ho demana, no fumis’. El premi consisteix en un sopar i una sessió d’spa a l'Hotel Resguard dels Vents de Ribes de Freser.

L'entrega del premi va anar a càrrec del gerent, Joan Grané, de la presidenta del Patronat, Dolors Costa, i del comitè de fum de l'Hospital, format per diferents professionals sanitaris.

El concurs de fotografia tenia com a temàtica els lemes escollits per l’OMS, “El tabac, una amenaça pel nostre medi ambient” i pel Departament de Salut, “Viu sense fumar i comença a sumar”.