La Dra. Maria José Cortés, nova cap de Servei de la Unitat Territorial de Diagnòstic per la Imatge

Substitueix al doctor Joaquim Maideu, que durant 21 anys ha format part de l'equip de Diagnòstic per la Imatge

09/01/2023.- Maria José Cortés Rodríguez (Vic, 1970) s’ha incorporat aquest mes de gener per posar-se al capdavant de la Unitat territorial de Diagnòstic per la Imatge d’Osona i el Ripollès, un servei conjunt de la Fundació Hospital de Campdevànol (FHC) i el Consorci Hospitalari de Vic (CHV).

Llicenciada en Medicina per la Universitat Autònoma de Barcelona, la Dra. Cortés va especialitzar-se en Radiodiagnòstic per la Imatge a Alemanya, amb períodes formatius als hospitals RWTH d’Aquisgrà (Aachen) i Maria-Hilf i Bethesda de Mönchengladbach. Després de la seva tornada a Catalunya, va formar part de l’equip de la Fundació Hospital de Campdevànol i Consorci Hospitalari de Vic durant 18 anys, institucions a les quals ha tornat aquest mes de gener, provinent del departament d’Abdomen de l’Institut de Diagnòstic per la Imatge (IDI) de l’Hospital Dr. Trueta de Girona.

A més de la seva dilatada trajectòria assistencial, la Dra. Cortés compta amb un doctorat en Medicina (RWTH-Aachen), imparteix formacions en l’àmbit de la radioprotecció per a professionals sanitaris i exerceix com a professora col·laboradora a la Facultat de Medicina de la UVic-UCC, a més de participar en nombroses jornades i congressos nacionals.

Des de la Fundació Hospital de Campdevànol desitgem a la Dra. Maria José Cortés molt encert en la seva nova responsabilitat.

Comiat del Dr. Maideu

El Dr. Joaquim Maideu conclou la seva etapa com a cap de la Unitat territorial de Diagnòstic per la Imatge, càrrec que ha ocupat durant dues dècades. Després de la seva renúncia al càrrec, i un cop resolt el seu relleu, continuarà vinculat al Consorci Hospitalari de Vic i al Servei Territorial de Diagnòstic per la Imatge d'Osona i Ripollès, en tasques assistencials.

Des de la Fundació Hospital de Campdevànol volem agrair-li els 21 anys que ha estat assumint responsabilitats al capdavant de l'equip de Diagnòstic per la Imatge i desitgem seguir comptant amb la seva implicació assistencial i en la transmissió de coneixement i valor afegit per mantenir la millora continuada del servei.