Dos equips representen l'Hospital de Campdevànol a l'Oncotrail 2019

Hi van participar 270 equips i es van recollir més de 300.000 euros

Aquest cap de setmana s’ha celebrat una nova edició de la cursa solidària de l’Oncotrail, organitzada per la Fundació Oncolliga Girona, i que té com a objectiu recollir fons per millorar la qualitat de vida dels malalts de càncer i les seves famílies. Aquest any el punt de sortida va ser Palafrugell i hi van participar 270 equips, entre ells dos que van representar l’Hospital de Campdevànol: Alpitrail i Alpitrail 2.

En aquesta edició s’han recollit un total de 321.277,89 euros -45.000 més que l'edició de l'any passat- i hi han participat més de 500 voluntaris. El repte va ser recórrer per relleus un total de 100 km per camins de ronda de la Costa Brava i les Gavarres.

Des de l’Hospital de Campdevànol volem donar les gràcies als dos equips que ens han representat pel seu esforç i il·lusió.

Galeria: