Doble reconeixement per a l’Hospital de Campdevànol als Premis TOP 20

El Centre ha estat reconegut en la categoria de Gestió Hospitalària Global i en la d’Àrea de la Dona
24 d'octubre de 2018.- L’Hospital de Campdevànol ha estat guardonat amb el TOP 20 de Gestió Hospitalària Global, en la 19a edició dels premis que organitza l’empresa de serveis d’informació sanitària IASIST i que ha tingut lloc el 24 d’octubre. A més, el Centre del Ripollès ha rebut, també, un reconeixement en la categoria d’Àrea de la Dona. Tal com ha destacat el doctor Joan Grané, director gerent de l’Entitat, “aquests premis són la millor manera de reconèixer la qualitat de l’assistència que ofereix l’Hospital de Campdevànol”. A més, el Dr. Grané també ha volgut posat en valor la tasca que fan tots els professionals de l’Entitat en el seu dia a dia: “els treballadors i treballadores de l’Hospital són els autèntics mereixedors del TOP 20”.

Uns premis que reconeixen els millors resultats
Els premis TOP 20 són atorgats per IASIST –empresa que forma part d’IQVIA–, que recull els resultats que avaluen els centres en base a una sèrie d’indicadors de qualitat, funcionament i eficiència econòmica i que reconeix la tasca dels hospitals participants amb millors resultats. Aquest any hi han participat, de manera voluntària i gratuïta, 140 hospitals de 15 comunitats autònomes de l’estat espanyol.